Beleef het zelf in Lunteren

Trouwlocatie – Arrangementen en mogelijkheden

Bij ons is (in overleg) eigenlijk alles mogelijk. Willen jullie je bruidstaart bij ons aansnijden, 3- of 4-gangen diner, buffet, BBQ of een tapasbuffet? Alles kan, en dit lichten wij graag persoonlijk toe.

Om jullie alvast een indruk van onze prijzen te geven, kunnen jullie hieronder de standaard tarieven en arrangementen bekijken. Een trouwfeest is maatwerk, dus neem gerust contact met ons op, dan gaan we er samen voor zitten om een offerte op maat te maken.

Let op prijzen zijn onderhevig aan prijsverhogingen van leveranciers of BTW verhogingen, daar offertes vaak lang van te voren gemaakt worden!

Trouwen in onze trouwzaal of bij mooi weer in onze vernieuwde tuin

De sfeervolle barn biedt plaats aan maximaal 90 gasten.

Is het lekker weer? Dan kunt u met maximaal 125 mensen in onze romantisch aangeklede tuin terecht.

Komen er meer gasten dan kunt u de grote zaal gebruiken. Kortom: een hoop mogelijkheden!

Op de dag zelf zal onze enthousiaste gastvrouw of gastheer u en uw gasten welkom heten. Voor toespraken of het afspelen van muziek is er een geluidsinstallatie aanwezig en een microfoon.

Bellen blazen of bloemblaadjes strooien mag, maar helaas geen confetti of rijst. Om uw mooiste dag compleet te maken, zijn extra wensen natuurlijk altijd bespreekbaar.

Houdt u het feest bij ons dan zijn de kosten voor de trouwzaal € 255,-. Wilt u alleen gebruik maken van de trouwzaal dan zijn de kosten €400,-.

 


Feestavond arrangement

Basisarrangement vanaf 100 personen € 35,50 p.p. (4 uur durend en hoe meer avondgasten hoe goedkoper!)

  • ontvangst koffie/thee met een petitfour, gepresenteerd op een etagère op tafel
  • onbeperkt  bar (binnenlands en buitenlands gedestilleerd) van 20.00-00.00 uur of van 20.30-00.30 uur
  • na de koffie zetten wij nootjes en tortillachips met dip op tafel
  • koude en warme hapjes gedurende de hele avond. We gaan uit van 6/7 hapjes per persoon

Hier komt geen zaalhuur bij! (Er geld wel een minimale besteding van € 6800,- op de donderdagen, vrijdagen en zaterdagen in de maanden april t/m oktober)

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Aankleding

Wilt u dat wij de aankleding voor u regelen, dat kan! Wij hebben een aankledingspakket tot 50 personen voor € 650,- en een aankledingspakket van 50 tot 70 personen voor € 795,-.
Hier zit het volgende bij in: Loper, bloemen/linten aan de ceremoniestoeltjes, de backdrop naar keuze met bloemen voor tijdens de ceremonie, (kleine) bloemen op tafel, bloemen in de zalen en lampionnen in de gewenste kleur. Ook kunt u onze materialen/decoratie gebruiken die u leuk vind, zit hier een stijlingsgesprek in van 1 uur  en alles wordt voor u gedaan op de dag zelf. Zo hoeft u zelf niet te “stressen” en/of andere vrienden/familie “lastig” te vallen. Wilt u het zelf doen dat kan dan kunt diverse materialen bij ons huren!

Wilt u 2 grote potten met bloemen op zuilen die wij bij de ceremonie neerzetten, vervolgens in de dinerzaal en later in de feestzaal dat kan voor € 180,-. U mag deze potten met bloemen ook meenemen naar de kerk zo kunt u er de hele dag van genieten!

We hebben een vintage marktkraampje , deze toveren we om tot een lemonadebar (Pinterest plaatjes) waar men de gehele avond diverse soorten limonade kan pakken.

Minimale besteding

In de populaire maanden april t/m oktober draaien wij alleen bruiloften die aan de minimale besteding voldoen. Deze geldt op donderdag, vrijdag en zaterdag. Dit is een minimale besteding van € 6800,-. U mag zeker vrijblijvend een offerte aanvragen ook al twijfelt u aan de minimale besteding dan kunnen we het uitrekenen en er kan eventueel een oplossing gevonden worden.

Buiten deze maanden en dagen is er geen minimale besteding.

Annuleringsverzekering

Voor € 250,-kunt u uw bruiloft verzekeren, Mocht er om een goede rede, zoals relatiebreuk of overlijden bij eerste- of tweedegraads familieleden de bruiloft niet door kunnen gaan kunt u voor dit bedrag uw bruiloft kosteloos annuleren.

Extra faciliteiten

- Decoratie in het hotel afstemmen op de stijl van uw bruiloft.
- Genoeg (gratis) parkeergelegenheid voor al uw gasten.
- Goede toegankelijkheid voor minder validen.
- Dj's die de locatie kennen en ervoor zorgen dat de dansvloer de hele avond gevuld is.
- Diverse bands waar wij goede ervaringen mee hebben en die bekend zijn met de locatie.
- Overnachting met ontbijt voor al uw gasten in ons hotel.
- Bruidssuite voor het bruidspaar

Bezichtigen?

Kijk voor leuke foto's van onze locatie op Pinterest, Instagram en Facebook!

Neem gerust contact op voor meer informatie!

Telefoonnummer: 0318-485255

Maak dan nu een afspraak.